Brief! Website check ๐
New year, new website? Nee joh! Dat hoeft helemaal niet. Een aantal kleine verbeteringen maken namelijk een wereld van verschil voor de bezoeker. In de Brief! Website check spoor ik binnen vier verschillende pijlers de kansen voor je op. Tijd om te knallen in 2025!
Van โฌ85,- nu tijdelijk maar โฌ20,25!*
In de Brief! website check staan 4 hoofdvragen centraal. Door deze vragen te beantwoorden, vind je de kansen van je website. Gelukkig wordt dat allemaal voor je gedaan ๐
Klopt de beoogde uitstraling van de organisatie?
In hoeverre is de navigatie en toegankelijkheid in orde?
Waar liggen kansen voor conversie?
Hoe is het gesteld met de overtuigingskracht van de website?
Met de antwoorden op zak zie je dat een paar aanpassingen gaan zorgen voor flink wat impact. Je gaat bijvoorbeeld zien dat de uitstraling van je website beter past bij wie je bent (als organisatie). Daarnaast leiden de verbeteringen tot hogere conversie, een lagere bounce rate, betere waardering van de website en meer vertrouwen in jouw organisatie.
De belangrijkste kansen van jouw website verzameld op รฉรฉn A4tje
Je ontvangt een helder overzicht van de kansen van je website op 1 A4tje. Netjes gesorteerd op onderwerp, zonder poespas. Samen lopen we door de lijst en kun je vragen stellen. En daarna ga je gewoon lekker aan de slag met je website!
Hoe werkt de Brief! Website check?
De Brief! Website check bestaat uit drie onderdelen. Zo kan er rekening gehouden worden met wat voor jouw organisatie belangrijk is:
Jij vertelt over jouw organisatie en jouw doelstellingen. Hiervoor ontvang je een vragenlijst die je gemakkelijk online kunt invullen.
Brief! reviewt jouw website en levert een overzicht van de kansen aan op รฉรฉn A4tje.
In een korte call van ongeveer 15 minuten bespreken we samen deze kansen en is er de mogelijkheid om vragen te stellen.
โDe website is het online visitekaartje van een organisatie. Zorg daarom dat deze simpel maar effectief is.โ
Manon Marinussen, eigenaar van Brief! Creative Encounters
Als bezoeker word ik ontzettend blij als ik op een website direct kan zien wat een organisatie doet en hoe ze zich onderscheiden van anderen. Toch is een perfecte uitvoering daarvan vrij zeldzaam - het ontwerp klopt niet bij de beloftes in de tekst, informatie wordt op een niet logische manier aangeboden of ik mis de juiste interactiemogelijkheden.
Als user experience specialist weet ik precies waar de kansen liggen om dit beter te doen. Zelf heb ik namelijk geholpen bij de ontwikkeling van talloze apps en websites. Deze kennis en kunde deel ik graag met jullie, zodat de kwaliteit van websites omhoog gaat. Daar wordt namelijk iedereen blij van ๐ค
Eindejaarsactie
Iedere organisatie verdient een frisse start van 2025. Daarom geef ik tijdelijk een flinke korting van meer dan 75%. Zoals ze hier in het mooie Brabant zouden zeggen: Daโs toch geen geld voor โn goeie website?
Van โฌ85,- nu tijdelijk
maar โฌ20,25!*
*Voor de nieuwjaarsactie geldt een beperkte voorraad van 5 website checks. De gestuurde vragenlijst moet vรณรณr 1 januari 2025 zijn ingediend. De getoonde prijs is exclusief 21% BTW. Bij aanmelding ga je akkoord met het ontvangen van de Brief! nieuwsbrief.